fbpx
a

Don’t _miss

Wire Festival

 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam blandit hendrerit faucibus turpis dui.

<We_can_help/>

What are you looking for?

>Technology >Londra incepe sa testeze noile masini fara conducator auto

Londra incepe sa testeze noile masini fara conducator auto

Londra a avut prima parte de autovehicule Ford Mondeo, conduse autonom pe drumurile care înconjoară Parcul Olimpic Queen Elizabeth Stratford la începutul acestei săptămâni, deși șoferii de siguranță se aflau pe scaunele șoferului. Testul pilot a fost realizat de start-up-ul U.K. Oxbotica și programul Driven, un consorțiu finanțat parțial de guvernul U.K.

Consorțiul Driven este un program de 13,6 milioane de lire sterline care a fost inițiat pentru a propulsa U.K. să devină unul dintre cei mai importanți actori din segmentul autovehiculului. Programul de 30 de luni are părți interesate care includ Transport for London (TfL), Oxford Robotics Institute, Axa XL, Nominet, Telefonica, TRL, RACE, Oxfordshire County Council și Oxbotica. Testul autonom al vehiculului din Stratford a demonstrat cu succes că sistemele Oxbotica erau sigure pentru a naviga într-un cadru urban.

SUA și China au fost punctele de plecare ale tehnologiei de conducere autonomă, producătorii auto și startup-urile cu mobilitate bogată în numerar care lucrează la perfecționarea vehiculelor cu autovehicul în mediile urbane. Companii precum Waymo și Cruise Automation au fost alegerea lotului, după ce au finalizat mii de kilometri cu vehicule autonome fără intervenție umană și fără accidente.

Acestea fiind spuse, tehnologia de conducere autonomă este doar un termen-cadru care include mai multe niveluri de automatizare și variate abordări tehnologice ale autovehiculului. De exemplu, Tesla respinge fundamental ideea de a utiliza LiDAR – un senzor care folosește impulsuri de lumină pentru a defini mediul de conducere – spunând că va folosi camere foto, GPS și hărți cu energie artificială pentru a avea un efect mai bun. Companii precum Waymo, Cruise Automation și Uber vorbeste de LiDAR și consideră că este o parte integrantă a eforturilor lor de automatizare.

Cu toate acestea, indiferent de ruta către automatizare, este nevoie de date rudimentare de construire a tehnologiei autonome, care pot fi adunate atât prin simularea kilometrilor, fie prin obținerea unei mașini care să conducă pe drum. Oxbotica, cu Ford Modeo-ul său autonom, va avea acum date din viața reală cu care să lucreze pentru a-și perfecționa tehnologia. În timpul procesului, Mondeo a traversat străzi rezidențiale și intersecții de trafic din zona Stratford East Village, fără a fi nevoie ca șoferii de siguranță să preia controlul.

„Mașina este o bagheta deasupra aisbergului: care stă la baza unei multitudini de alte lucruri care trebuie să se întâmple, de la ciber-securitate pentru a ne asigura că avem o comunicare constantă și sigură; asigurătorii pentru răspunderea produsului; și evaluarea riscurilor din viața reală ”, a declarat Graeme Smith, director de program la Driven.

: Optimismul atent al lui Smith este justificat, întrucât segmentul de conducere autonomă nu poate spera să scape de obstacole de reglementare fără să răspundă în mod convingător la întrebări referitoare la securitate, etică și răspundere. De exemplu, consolidarea firewall-urilor sistemului în jurul software-ului de conducere autonomă este esențială, deoarece vehiculul va fi supus unor încercări de hacking frecvente. Dilema etică în jurul accidentelor care implică vehicule autonome necesită o examinare adecvată, pe baza căreia reglementările trebuie cimentate.

În contextul economiei în general, tehnologia de conducere autonomă poate ajunge în cele din urmă să înlocuiască mii de locuri de muncă pentru șoferi. Paul Newman, fondatorul și directorul tehnologic al Oxbotica, consideră că, deși tehnologia va înlocui șoferii, va crea căi în care vor fi create noi locuri de muncă. „Nu există nici o îndoială că nu vom fi așezați pe roți în viitor”, a spus el. „Va fi o revoluție, dar nu o tragedie; mai multe persoane vor supraviețui [pe drumuri]; aceste vehicule își vor împărtăși experiențele și vor fi și mai în siguranță. ”

Add Comment