fbpx
a

Don’t _miss

Wire Festival

 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam blandit hendrerit faucibus turpis dui.

<We_can_help/>

What are you looking for?

>Technology >Brexit -incantarea olandezilor

Brexit -incantarea olandezilor

Expeditorii își mută rapid capacitatea de distribuție și stocare în Europa continentală înaintea ieșirii preconizate a U.K din Uniunea Europeană (UE).Marea Britanie este programată să „Brexit” UE fără niciun acord la 31 octombrie, deși mai multe rezultate sunt încă posibile. Cu toate acestea, după cum se raportează în FreightWaves, chiar dacă în acest an un Brexit fără acord este evitat cumva în această lună, eventuala plecare anticipată a U.K este deja modelarea peisajului logistic european.Dovada anecdotică potrivit căreia această tendință este în plin zbor a fost disponibilă cu ușurință într-un tur de logistică în Olanda de către FreightWaves săptămâna trecută.Cuno Vat, CEO al Neele-Vat Logistics, un furnizor de logistică din Olanda, a declarat că, în timp ce incertitudinea în jurul Brexitului era confuză pentru afaceri, au apărut noi oportunități.„Am observat o creștere de cinci ori a cererilor de la companiile de peste mări care sunt în prezent instalate în Statele Unite ale Americii, care doresc să-și reproiecteze lanțul de aprovizionare. Aceștia consideră Olanda ca locație și vor să fim partenerii lor de afaceri ”, a spus el.

Vat a explicat că în anii ’80 și ’90, multe companii din America de Nord și Asia au stabilit baze europene în Marea Britanie pentru a beneficia de avantajele limbii engleze ca primă limbă, deschidere față de imigranți, un sistem juridic fiabil și impozite relativ mici. Cu toate acestea, cu Brexit-ul care amenință lipsa forței de muncă, verificările vamale și alte costuri tranzacționale, mulți au schimbat abordarea și acum caută în Europa continentală pentru un refugiu sigur.

Pentru unii producători, de exemplu, în industria alimentară, acesta este un joc de gestionare a riscurilor pe termen scurt – construiesc un inventar temporar pe ambele părți ale canalului englez pentru a proteja haosul logistic Brexit pe termen scurt. Cu toate acestea, alții își asumă angajamente substanțiale, pe termen lung, pentru a scoate părți mari ale afacerilor lor din U.K.

„Unele companii au nevoie de stocare temporară în jurul termenului de brexit în octombrie, așa cum au făcut-o la sfârșitul lunii martie, termenul limită anterior pentru Brexit”, a declarat Vat. „Facem bani pentru această afacere, dar știm că nu va fi ultima.

„Alții se mută din U.K. în Europa continentală; aici [Olanda] și în alte locuri. A fost construită o cantitate enormă de depozitare nouă și a fost ridicată această cerere. ”

Nu a fost singurul în faptul că a remarcat că mulți expeditori transferă deja rețele de stocare și distribuție în afara U.K., în așteptarea unor costuri tranzacționale crescute la frontiera U.K.

Stan de Caluwe, senior manager de soluții în lanțul de aprovizionare al Holland International Distribution Council (HIDC), a declarat că FreightWaves organizația sa a fost în discuții „cu diverse companii de logistică în acest moment” despre mutarea din U.K. în Olanda, transferurile HIDC ajută la facilitarea acestora.

„Mulți încep cu soluții suplimentare, cum ar fi un al doilea hub aici și unul din U.K., apoi pe termen mai lung încearcă să-și mute centrul de distribuție european aici și apoi vor deservi U.K. de aici.”

De Caluwe a spus că, deoarece centrul de gravitație din Europa se mută spre est după Brexit, acest lucru va determina cererea de capacitate de stocare și distribuție nu numai în Olanda, ci și în vestul Germaniei și Belgia.

El este de părere că „principalele puncte de intrare vor fi în continuare în vestul Europei”, în special prin portul Rotterdam și Aeroportul Amsterdam Schiphol, care va asigura că Olanda își păstrează statutul de „poartă” apreciată.

El a spus că interesul pentru operațiunile de transfer este deosebit de entuziast în rândul sectoarelor tehnologiei financiare, sănătății, științei vieții și sănătății. „Mulți au probleme de autorizare dacă nu sunt localizați în Uniunea Europeană atunci când se întâmplă Brexit”, a adăugat el. „Deci, acele companii se grăbesc.”

Jorn Douwstra, manager de afaceri pentru comerținternațional și investiții la Rotterdam Partners, a confirmat, de asemenea, tendința, menționând că companiile financiare și de asigurări s-au mutat deja în zona Rotterdam pentru a evita probleme de licențiere.

„Credem că multe companii multinaționale au deja un plan de a se muta”, a spus el. „Multe întreprinderi mici din Statele Unite ale Americii nu știu ce să facă și așteaptă până când va exista o decizie finală privind Brexit-ul. Și vedem o mulțime de companii de dimensiuni medii care încearcă să se gândească.

Douwstra a continuat: „Dacă au o cotă de piață mare în Europa continentală în locul Regatului Unit, atunci pentru o mulțime de companii este benefic să încercați să deschideți un depozit aici pentru a-i servi pe acești clienți, mai ales dacă trimit mărfuri din afara UE, deoarece nu vrei să ai tarife duale. ”

Michiel Bakhuizen, consilier strategic al Agenției de Investiții Externe Olandeze (organizatori ai turneului de constatare a faptelor), consideră că multe companii își păstrează opțiunile deschise, dar dacă va continua un brexit fără acord, acestea vor fi gata să se mute după o perioadă intermediară relativ scurtă. .

„Ei doresc cu adevărat să fie siguri că un Brexit fără acord este definit înainte de a investi sumele de bani necesare pentru a trece în Olanda”, a adăugat el.

Add Comment